miercuri, 29 decembrie 2010

álom.Szabi.sepsi

Valami olyasmivel kezdödött ez az álom hogy valami járgánnyal mentunk sepsire:>ésakkor ott volt gey kisebb csopot és odamnetem asszem h EszterAnnával voltam.. naésakkor..odamnetünk Szabiékhoz és szabinak ojan kicsi gazsi feje volt..és akkor én odamnetem és megöleltem és mondtam h örülök h látlak..és akkor Peti(Szabi haverja )közel hajol hozzám mintha ugy furkeszne s kérdi Szabit:Kató? mondja Kató!.s erre én Kató vagyok ! ..woow mondja ..sakkor ..nememlekszem már vmi nagyon sokra csk h ot a parkban mentunk s..énekeltuk a merry xmas-t :))

sakkkro odakerültem egy hidra és..ami itt vana z utcában :))és felmasztama korlatra és Loki mgfogot és lecsusztam és ott logtam ,mint vlmi őrult s felhuzott sbeestem ahideg vizbe s megfagytam :P

ennyi:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu