miercuri, 17 noiembrie 2010

álmom.Levi

mm..Levi Levine A divizios  játékos.kosárlabda.Csikszereda csapatában..
csokíífiu:) Amerikáből jött.. ahoz képest hogy csokigyerek meg mindne..nem veszi nagyra magát..sőt igenis hogy szerény ..

de térjünk az álomra..

Meccs volt CsÍkban..elmentem megnézni a barátaimmal..Petrával( a sztgyi legjobb barátnőm)a barátjával ,Pannával (a kosártársam) ..meccsre,..jó meccsvolt de nemez alényeg..
a bíró azt mondta hogy mindig amikor megfújják a sipot a plafonből kiesnek valami kés szerü éles dolgok.. és minden..a nézőtér föllött is voltak..
Be voltam szarva hogy ne hogy rámessen..mikor fujtak a sipot estek le..és a pályán mindnkire ügyelni kellett..Petráék nem nagyon törödtek vele elvoltak :))m1:-j ésakkor..fíjjáka sipot és beleáll Levi lábába. :((
és megfogtak és kivették..és bekötözték meg minden..
mindki kivol ..
én meg.. felkerültem a pályára..játszani megfíják a sipot és az én lábamba is beleállt egy teljesen átszurta a combom.. leültem a csokifiuk mellé a padra és Christopher Rogers (ő is csokíí) megfogta és kihuzt alábamből..nemkotték be semmi.hanem betömték  a lyukat :-s és az volt a vicce s Panni a máik oldalről integet nagy boldogan :,,Kató jólvagy?,,:)) m1..
én kérdezem  egyik játékostól hogy hol van Loki-Loki ő az edzőnk. barátunk.gazsink <3..mm és  acsapat manadszsere:>- ők nemtudják és én elkezdek velük oorditani h hogy hogy nemtudjátok.m1 :-j
éss..odabicegek Pannáékhoz á a pályán..(csöpöga vér ):))) Panna csk :,,Kató jólvagy ,,s vigyorog szokásához híven.. s én..:,,Ti nem is aggódtatok értem..,,:(( erre ők korusba (Mert hát Szabi és Petra észrevették h mehjötem /:) )
,,De mi nagyonis aggódtunk..,, :-@m1..
ésakkor..Petráékmegint rákezdenek..:))
és evel lett vége az álmomnak..

szeretem hogy ennyire észtelen álmokat álmodom..szeretem pket..
álmodni jóó:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu